Politika kvality


  • Dodržujeme požadavky Správné ambulantní praxe.
  • Spokojenost našich pacientů je hlavním kritériem pro posuzování kvality námi poskytovaných služeb. Požadavky a přání pacientů jsou pro nás prvořadé a mají nejvyšší prioritu.
  • Klademe důraz na profesionalitu, vstřícnost, empatii, rychlou reakci, spolehlivost, klientsky příznivé postupy, příjemné a bezpečné prostředí.
  • Neustále prohlubujeme a zvyšujeme odbornou způsobilost pracovníků ambulance.
  • Uplatňujeme nejnovějších poznatky v oboru při realizaci daných odborných vyšetření.
  • Naší prioritní snahou je neustále rozšiřovat a zkvalitňovat nabídku služeb poskytovaných našim pacientům tak, abychom uspokojili co nejširší škálu požadavků.
  • Naším úsilím je neustále zlepšovat zavedený systém managementu kvality.
  • Zajišťujeme ochranu osobních dat pacientů s ohledem na bezpečnost, utajení a důvěryhodnost.
  • Neustále zdokonalujeme pracovní prostředí a technické vybavení. Stávající technické vybavení udržujeme ve výborném technickém stavu a trvale zajišťujeme jeho správnou funkčnost dle legislativních předpisů a doporučení výrobců.
  • Dodržujeme zásady pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci a minimalizujeme dopad na životní prostředí.
  • Vytváříme příjemné a bezpečné prostředí, ve kterém se budou pacienti cítit dobře a které umožňuje uspokojení jejich individuálních potřeb.

V Klatovech, dne 24.11.2025

MUDr. Jaroslav Matuška

Vložte svůj text...